WYBIERZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE DO KTÓREGO CHCESZ ZGŁOSIĆ ROSZCZENIE |
WARTA Życie |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line na stronie towarzystwa ubezpieczeniowego - to najszybszy proces. Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "WARTA" S.A. Skrytka pocztowa nr 1013 00-950 Warszawa 1 |
Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję Pomocy Medycznej Assistance W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się z Centrum Operacyjnym WARTA: |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłała Ci WARTA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz też skorzystać z formularza on-line, aby dosłać dokumenty do roszczenia. Pamiętaj: Kontaktując się z WARTA, zawsze podawaj numer roszczenia w temacie wiadomości. Możesz skontaktować się również telefonicznie: Zadzwoń do WARTA: 502 308 308 lub zapytaj o status swojej szkody za pomocą poniższego formularza. |
tel. (+48) 502 308 308
GENERALI Życie |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line - najszybszy proces zgłoszenia roszczenia Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. W przypadku poniższych ryzyk z polisy ubezpieczenia zgłaszanych za pośrednictwem formularza on-line, możesz liczyć, że zostaną rozpatrzone w ciągu 48h. - zgonu Rodzica - zgonu Teścia - urodzenia Dziecka - urodzenia Dziecka Martwego Uprzejmie informujemy, że roszczenia trybie 48 godzin rozpatrywane są w dniach: od poniedziałku do piątku, do godziny 12:00, pod warunkiem przesłania kompletnej dokumentacji. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kopię dowodu osobistego, kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Generali Życie T.U. S.A. Departament Obsługi Ubezpieczeń Grupowych ul. Postępu 15B 02-676 Warszawa |
Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję Pomocy Medycznej Assistance W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się z Centrum Pomocy Generali: |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie GENERALI po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do GENERALI: tel. 913 913 913. |
tel. (+48) 22 543 88 08
GENERALI NNW SZKOLNE |
Roszczenie możesz zgłosić kontaktując się z infolinią GENERALI. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kartę leczenia szpitalnego. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Generali T.U. S.A. Departament Obsługi Ubezpieczeń NNW ul. Postępu 15B 02-676 Warszawa |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie GENERALI po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do GENERALI: 913 913 913 lub zamów bezpłatną rozmowę. |
tel. 913 913 913
AXA BEST DOCTORS |
Skontaktuj się jak najszybciej z TU AXA pod numerem telefonu (22) 555 00 00 Druga Opinia medyczna - w przypadku zdiagnozowania poważnego stanu chorobowego lub choroby będącej przyczyną przeprowadzenia jednego z zabiegów lub operacji z zakresu poważnego stanu chorobowego, ubezpieczony, powinien skontaktować się z AXA oraz podać następujące informacje: a) imię i nazwisko Ubezpieczonego, b) PESEL Ubezpieczonego, c) numer telefonu do kontaktu zwrotnego, d) datę zdiagnozowania poważnego stanu chorobowego lub choroby będącej przyczyną przeprowadzenia jednego z zabiegów lub operacji z zakresu poważnego stanu chorobowego oraz rodzaju poważnego stanu chorobowego. Best Doctors skontaktuje się z Ubezpieczonym i poinformuje o dalszych krokach. Opieka Medyczna za granicą - jeśli Druga Opinia Medyczna potwierdzi diagnozę i leczenie będzie uzasadnione, Ubezpieczony razem z Best Doctors wybierze Placówkę medyczną, najodpowiedniejszą do leczenia poważnego stanu zachorowania. Wszelkie koszty organizacji, zakwaterowania i leczenia pokrywa Best Doctors, na wniosek ubezpieczonego. Opieka Ambulatoryjna w RP - jeśli ubezpieczony podda się procesowi leczenia za granicą, po powrocie do kraju, uzyskuje dostęp do świadczeń ambulatoryjnych. W celu realizacji świadczenia, ubezpieczony powinien zgłosić się w uzgodnionym czasie do placówki medycznej. AXA pokryje poniesione koszty świadczeń ambulatoryjnych do wysokości sumy ubezpieczenia określonej w polisie. |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU AXA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do AXA: (22) 555 00 00 lub zamów rozmowę. |
AXA MEDI |
W celu uzyskania świadczenia należy niezwłocznie skontaktować się z Centrum Operacyjnym AXA, pod numerem telefonu +48 22 575 91 32, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego. Podczas zgłoszenia należy podać następujące informacje: 1) imię, nazwisko Ubezpieczonego 2) PESEL Ubezpieczonego 3) adres zamieszkania 4) data zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego 5) telefon kontaktowy 6) krótki opis zaistniałego zdarzenia. |
W celu realizacji pierwszego świadczenia z zakresu pomocy medycznej i pomocy opiekuńczej Osoba ubezpieczona zobowiązana jest do uzupełnienia WNIOSKU oraz dołączenia kopii: 1) skierowania/zalecenia lekarza prowadzącego do przeprowadzenia konsultacji, badań lub dodatkowych świadczeń; 2) dotychczas zgromadzonej dokumentacji medycznej, z której wyraźnie wynika, że powstałe obrażenia ciała są następstwem nieszczęśliwego wypadku, wraz z dotychczas zgromadzonymi wynikami badań. Powyżej wymienione dokumenty należy przesłać do Centrum Operacyjnego AXA pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres wskazany we WNIOSKU. Adres korespondencyjny: Inter Partner Assistance Polska SA, ul. Chłodna , 00-867 Warszawa. Adres email: mediplan_zdrowie@axa-assistance.pl |
Wydanie decyzji W oparciu o przekazane dokumenty, lekarz Centrum Operacyjnego AXA w terminie 3 dni roboczych, podejmie decyzje, czy spełnione zostały medyczne przesłanki do udzielenia wnioskowanego świadczenia. Konsultacje u lekarzy specjalistów realizowane są w ciągu 5 dni roboczych. Świadczenia medyczne realizowane są w placówkach medycznych należących do sieci Partnera Medycznego AXA. |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU AXA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie lub za pomocą formularza zapytać o status szkody. Zadzwoń do AXA: (22) 575 91 32 |
AXA JUNIOR
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line - najszybszy proces zgłoszenia roszczenia Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Chłodna 51 00-867 Warszawa |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU AXA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie lub za pomocą formularza zapytać o status szkody. Zadzwoń do AXA: (22) 575 91 32 |
CONCORDIA NNW |
Roszczenie należy zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną lub w wiadomości email. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Concordia Polska T.U. S.A. Biuro Likwidacji Szkód ul. S. Małachowskiego 10 61-129 Poznań lub za pomocą wiadomości email: szkody.poznan@concordiaubezpieczenia.pl |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU CONCORDIA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie i otrzymać informacje o statusie szkody. Zadzwoń do CONCORDIA: (61) 858 48 08 |
WIENER NNW |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line na stronie towarzystwa ubezpieczeniowego - to najszybszy proces. Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: WIENER Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Wołoska 22A 02-675 Warszaw |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU WIENER po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie lub za pomocą formularza zapytać o status szkody. Zadzwoń do WIENER: (22) 469 69 69 |